شرکت ELSAPA / تامین و فروش تگزاپن گرید های N70 و N30

  • نام آگهی دهندهشرکت ELSAPA
  • استانفارس
  • تلفن۰۷۱۳۶۲۵۷۵۷۰-۱
  • قیمت
    توافقی
571f38ff539436b8e21ee3f5e

توضیحات بیشتر

فروش تگزاپن فروش SLS Sodium Loryl ether Sulfate خرید تگزاپن فروشنده تگزاپن خریدا تگزاپن سدیم لوریل اتر سولفات کاربرد تگزاپن فروشنده مواد شیمی
نام تجاری محصول : سدیم لوریل اتر سولفات
فرمول شیمیایی : NaC12H25SO4
ظاهر : مایعی کاملا ویسکوز بدون رنگ
حلالیت : به راحتی به هر نسبتی در آب حل می‌شود. از پایداری خوبی در برابر آب‌های سخت برخوردار است. به آسانی در آب‌های سخت و معمولی با کف فراوان حل می‌شود و با سایر افزودنی‌ها سازگار است.
مشخصات :
سدیم لاریل سولفات به اختصار SLS رایج‌ترین سولفات‌های سطح فعال آنیونی و از پاک کننده‌های سنتزی با قدرت زیاد و جزو مواد فعال سطحی می باشد. دارای خصلت کف کنندگی خوبی بوده ولی کف آن سبک است و حالت کرمی ندارد و در مجاورت چربی‌ها از بین می رود .دارای طبیعت تحریک کنندگی پوست می باشد و به ساختمان دو لایه چربی درپوست آسیب می رساند و سبب افزایش تبخیر نامحسوس پوست وخشکی آن می گردد. بنابراین درصورت همراهی آن با دیگر مواد فعال سطحی آنیونی، آمفوتریک وغیر یونی، کیفیت و میزان کف کنندگی و شویندگی در سطح مطلوبی تامین می گردد.
کاربرد:
تگزاپون بدون نیاز به نرم کننده توانایی بهبود حرکت قلم در رنگهای پلاستیک را داراست. لذا در فرمول‌های جدید رنگ پلاستیک در بولتن‌های شرکت‌های خارجی از این ماده جهت روانی حرکت قلم استفاده می‌شود
می‌باشد سولفات لاریل سدیم دراکثر مواد تجاری شوینده‌ها مثل مایع ظرفشوئی و پاک کننده‌های صنعتی (کارواش وکف شورها و بر طرف کننده روغن) و در بیش از ۹۰ ٪ مواد بهداشتی و پاک کننده بدن و سر از قبیل خمیر دندان، صابون، شامپو، کرم و لوسیون چه به صورت مایع یا غیرمایع جهت زدودن چربی به عنوان ماده کف‌کننده و پاک کننده و امولسیون کننده مواد چسبنده به کار می رود و جزء مواد اولیه آرایشی و داروئی است. این ماده یک ترکیب شیمیایی امولسیون کننده، پف کننده، تسریع کننده انحلال و کف کنندگی است. که از آن در صنایع رنگ سازی، شویندگی، مواد غذایی استفاده می شود و مواد فعال کننده سطحی آنیونی در تولید شامپو می باشد. این ماده در اکثر مواد تجاری شوینده ها مثل مایع ظرفشویی و پاک کننده های صتعتی (کف شورها، کارواش، برطرف کننده های روغن)
خواص شیمیایی:
این ماده با PH کاملا خنثی به راحتی قابل استفاده در فرمولهای رنگ بوده و تاثیری بر ویسکوزیته و دیگر خواص فرمول ساخته شده رنگ ندارد.
زمان نگهداری:
این ماده تا یک سال قابل نگهداری است . توصیه می شود از یخ زدگی محافظت شود
جهت اطلاع از قیمت روز تگزاپن و موجودی بار در کانال تلگرام الساپا( ELSAPA) عضو شوید یا به وب‌سایت ما مراجعه نمایید.
راه های ارتباط با ELSAPA:
تلفن شیراز: ۷۵۷۰ ۳۶۲۵ ۰۷۱
تلفن تهران: ۷۲۸۳ ۸۶۰۱ ۲۱ ۹۸+
وب سایت : www.elsapaco.com
کانال تلگرام: elsapachem@

تماس با آگهی دهنده (شرکت ELSAPA)

کلمات کلیدی آگهی: بدون برچسب

آگهی های مرتبط

تبلیغات ویژه

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4