دسته‌بندی نشده ۱۳۹۷/۰۳/۱۵

مسئولیت محتوای ایمیل ها ارسال شده و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی و حقوقی با منتشر کننده است و بانک مشتری هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

محدودیت نکات قابل توجه در میزان مسئولیت‏های بانک مشتری
بانک مشتری در قبال محتوا، فعالیت‏ها یا عدم فعالیت‏ها، و آگهی‏ هایی که کاربران در سایت قرار داده‏ اند، هیچ مسئولیتی نمی‏پذیرد. شما سایت ما را به عنوان فضایی که به هر کسی این امکان را می‏دهد تا درباره هر چیزی، در هر زمانی، و از هر جایی تبلیغ کند، خواهید شناخت. ما در معاملات واقعی میان خریداران و فروشندگان شرکت نمی‏کنیم. ما هیچ کنترلی روی کالای تبلیغ شده از هیچ نظر، اعم از کیفیت و استاندارد و رعایت قوانین گمرکی و غیره و نیز درستی یا قانونی بودن موارد یا خدماتی که در آگهی به آن‏ها اشاره شده، و واقعیت یا صحت مضامین یا آگهی‏ های کاربران نداشته و مسئولیت بررسی و تحقیق راجع به آن‏ها با خود کاربران است. این سایت صرفاً محلی برای درج آگهی‏ ها است.

ممکن است لینک‏هایی از طریق سایت‏ بانک مشتری به سایت‏ها و یا مضامین و یا فایل‏هایی که در کنترل بانک مشتری نیستند، از سوی شخص ثالث در اختیار بینندگان آگهی قرار داده شود. این نوع لینک‏ها صرفاً به منظور معرفی آیتم و به عنوان مرجع در اختیار بینندگان قرار داده شده، و به هیچ وجه به قصد پشتیبانی با صحه گذاشتن بر سایت وابسته یا عملکرد آن نبوده و همچنین حاوی تائیدیه یا ضمانتی مبنی بر صحت اطلاعات عنوان شده در چنین سایت‏هایی نیست. بانک مشتری هیچ مسئولیتی در قبال چنین سایت‏ها، فایل‏ها و مضامینی که از طریق لینک‏های قرار داده شده در سایت‏ بانک مشتری به آن‏ها دسترسی می یابید، ندارد. به علاوه بانک مشتری، به هیچ وجه خدمات یا محصولات ارائه شده در این سایت‏ها یا مضامین چنین خدمات و محصولاتی را که از طریق لینک‏های قرار داده شده در بانک مشتری به آن‏ها دسترسی دارید، تضمین نمی‏کند.

ما نمی‏توانیم دسترسی مطمئن و پیوسته به سایت‏ها، خدمات یا ابزارهای‏مان را ضمانت کنیم؛ چرا که عملکرد سایت‏ها، خدمات یا ابزارهای ما، ممکن است در اثر فاکتورهای بیشماری که خارج از کنترل ما هستند، دچار اختلال شود. بنابراین، تا جایی که قانون مجاز دانسته، ما کلیه ضمانت‏ها، مفاد و شرایط ضمنی را مستثنی کرده‏ایم. ما هیچ مسئولیتی در قبال از بین رفتن پول، ضرر و زیان، حسن نیت یا اعتبار، یا هرگونه خسارت خاص، غیرمستقیم یا ناشی از
ناتوانی شما – چه مستقیم باشد یا غیر مستقیم – در استفاده از سایت‏ها، خدمات یا ابزارهایمان نمی‏پذیریم.

 

کلمات کلیدی آگهی: بدون برچسب

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4