باربری ستارخان ۰۲۱۴۴۳۱۷۳۲۴

  • نام آگهی دهندهآراد
  • استانتهران
  • تلفن02144335223
  • قیمت
    9,128,709,001 تومان
2
88888888888888khavarphoto_2017-09-15_21-41-30

توضیحات بیشتر

{۰۲۱۸۸۵۵۳۷۹۳}»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» باربری ستارخان اتوبار ستارخان ،حمل ونقل باربری درمنطقه ستارخان اتوبار باربری ستارخان اتوبار باربری ستارخان متخصص جابجائی اثاثیه منزل حمل بار به شهرستان باربری اتوبار محدوده ستارخان پونک اشرفی اصفهانی مرزداران شهرآرا اتوبار ستارخان باربری و اتوبار ستارخان
باربری و اتوبار ستارخان با باربری جم
شرکت باربری و که دارای سابقه درخشان در ضمینه حمل و نقل است و امین و مورد اطمینان مشتریان خود بوده و دلسوزانه نسبت به امور محوله انجام وظیفه می نماید شاید به ندرت پیدا شود، اما به شما تبریک می گوییم! چرا که این بار درست به هدف زده اید. باربری جم از شرکت های حمل و نقلیست که توانسته است علاوه بر جلب رضایت مشتریان در جلب اطمینان و اعتماد آن ها نیز موفق باشد.

ایده‌ آل‌ترین خدمات حمل بار در تهران و ارسال بار به سراسر ایران با استثنایی‌ ترین قیمت باربری توسط ما ارائه می‌ گردد. همه خدمات مرتبط با حمل بار را به‌ صورت کاملاً تخصصی، ایمن و معتبر ارائه می‌ نماییم. و خوش حالیم که رضایت مشتریان خود را توانسته‌ ایم به میزان بسیار چشمگیری به دست بیاوریم.

لازم به ذکر است کلیه خدمات حمل اثاثیه و جابه جایی انواع بار را با علم و تخصصی بالا انجام می‌ دهیم و مرتب در پی ارائه نوین‌ ترین ایده‌ ها در امر باربری هستیم.

اگر به دنبال یک شرکت باربری خوب در تهران هستید تنها یک تماس با شرکت باربری جم تا یک جابه جایی آسان را تجربه نموده و از متنوع‌ ترین خدمات حمل بار و اثاثیه استفاده کنید .

تعداد بالای مشتریان حمل اثاثیه و حمل بار در طول روز تجربه کافی برای ارائه بی‌ نظیر ترین خدمات حمل اثاثیه منزل و حمل بار را در اختیارمان قرار داده است. خود را با استفاده صحیح از برترین فنّاوری‌ ها در زمینه حمل بار و ارائه بهترین خدمات حمل اثاثیه از دیگر همکاران خود متمایز نموده‌ ایم و توانسته ایم لقب بهترین باربری در تهران را به خود اختصاص دهیم.

ما تنها به آسایش و رفاه شما عزیزان می‌ اندیشیم و مناسب‌ ترین خدمات حمل بار را به شما ارائه می‌ نماییم.

راه های تماس با باربری و اتوبار ستارخان
باربری ستارخان ۰۲۱۴۴۶۶۶۳۲۳

۰۹۱۹۷۳۵۴۲۱۲ _ ۰۲۱۲۲۳۸۱۲۱۵

بهتر است بدانید که باربری جم در هر زمینه که ای که به باربری مربوط شود مثلا انتخاب نوع ماشین باربری ، نوع بسته بندی وسایل ، ساعت شروع باربری و …. به شما عزیزان مشاوره رایگان اعمال خواهد کرد.

اتوبار ستارخان اتوبار باربری ستارخان

تماس با آگهی دهنده (آراد)

کلمات کلیدی آگهی:

آگهی های مرتبط

تبلیغات ویژه

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4