سیستم مدیریت فروش

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۰/۱۱/۲۲

سیستم مدیریت فروش به سیستمی گفته می شود که با برنامه ریزی و نظارت بر اجرای صحیح برنامه ها، استخدام فروشنده ها و آموزش تکنیک های بازاریابی و فروش به آنها برای فروشندگی، فروش محصولات شرکت را مدیریت می کند و شرکت را به سمت اهدافش پیش می برد. مدیریت فروش موظف است تا با هدف گذاری دقیق و مدیریت صحیح، استخدام درست نیروی کار و ایجاد انگیزه در آنها و همچنین انتخاب راه های صحیح ارتباط با مشتری به رشد و پیشرفت و افزایش فروش شرکت کمک نماید. معمولا در کسب و کارهای کوچک و یا تازه شکل گرفته، مدیریت فروش را صاحب کسب و کار بر عهده دارد در حالی که در شرکت های بزرگ فرد دیگری این مسئولیت را به عهده دارد و موظف است با ارائه گزارش های ماهانه و یا سالانه روند رشد را به صاحب کسب و کار اعلام نماید
پیاده سازی سیستم فروش در بسیاری از شرکت ها به این صورت است که یک فرد به طور همزمان مدیریت فروش و مدیریت بازاریابی را بر عهده دارد. این امر سبب می شود تا با گذشت زمان شرکت با بحران فروش روبه رو شود چرا که تمرکز فرد منتخب به طور کامل بر روی بازاریابی و یا فروش نیست.
در پیاده سازی سیستم فروش، مدیر فروش موظف است تا بر اساس اهداف کلی آن کسب و کار و با توجه به نوع محصولات و همچنین رعایت توازن هدف گذاری نماید.
اگر سیستم سازی فروش به درستی پیاده شود، شرکت، مدیر فروش، فروشندگان و مشتری از مدیریت فروش سود می برند. مدیریت فروش به مدیر فروش که وظیفه برنامه ریزی و نظارت بر روند فروش را دارد کمک می کند تا شرکت خود را در راه رسیدن به اهداف به پیش ببرد. فروشندگان رابط بین مشتری و محصول هستند و این مدیریت به آنها کمک می کند تا خدمات بهتری را به مشتری چه به صورت حضوری و چه به صورت غیر حضوری ارائه کنند و به موفقیت در کارشان برسند. و همچنین به مشتری کمک می کند تا خرید راحت و سودمندی را داشته باشد.
بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:
☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

ثبت نام آنلاین جهت مشاوره و تماس با شما

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4