بانک مشتری استراتژی‌های ارزان و خلاقانه به شما پیشنهاد می کند

ایجاد کمپین تبلیغاتی ۱۳۹۷/۰۱/۲۲

بانک مشتری

کسب و کار شما نوپا و کوچک است. طبیعتا نمی توانید همان جاهایی که رقیبان قدرتمندتان تبلیغ می کنند، تبلیغ کنید. نگران امکانات و یا بودجه تبلیغاتی بسیار کم تان نباشید در عوض کمی خلاقانه تر فکر کنید.

شاید اسم بازاریابی چریکی رو شنیده باشید . شاید هم نه . اما جالبه بدونید این سبک بازاریابی که اخیرا هم خیلی باب شده ، می‌تونه کسب و کار شما رو با یک جهش رو به بالای خیلی عالی مواجه کنه . اونم زمانی که شما پول زیادی برای تبلیغات و بازاریابی ندارید . 

تیم بانک مشتری متشکل از جمعی از نخبگان دانشگاههای تهران در بخش اجرایی و همکاران مشاور شاغل در وزارت خانه های صنعت ،معدن و تجارت – راه و شهرسازی – نفت و نیرو هستند که تمام سعی خود را در راستای نیل به اهداف اقتصادی مشتریان خود انجام خواهند داد .
 ما در بانک مشتری با نوین ترین ابزار بازاریابی به سراغ شناسایی و جذب مشتریان در بازار هدف شما می رویم . تیم بانک مشتری بهت کمک می کنه تا بتوانی مشتریانی را پیدا کنی که همین الان خواهان خرید محصولت هستند و هیچ مشکلی در پرداخت هزینه آن ندارند حتی اگر دو برابر قیمت رقیبت باشد.

از آنجاییکه در ایران تبلیغات چریکی ناشناخته است واین تبلیغات زمانی استفاده میشه که بودجه‌ی تبلغاتی شما کم و یا رقیب شما خیلی قدرتمند تر باشه پس فرصت خیلی خوبی برای فعالیت در این زمینه محیاست. همچنین ، شاکله‌ی اصلی تبلیغات چریکی عنصر خلاقیت هست . 

بانک مشتری استراتژی‌های ارزان و خلاقانه به شما پیشنهاد می کند با ما همراه شوید تا با کمترین هزینه به بیشترین اثربخشی و کارائی دست یابید.

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4