کاربردهای موشن گرافیک

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۷/۲۸


تبلیغات و برندینگ
محتواهای آموزشی
فرهنگ‌سازی و انتقال پیام‌های آگاهی‌بخش اجتماعی
بیانِ یک داستان
تشریح یک موضوع پیچیده علمی یا سیاسی به ساده‌ترین شکل ممکن

تفاوت موشن گرافیک و انیمیشن

هر چند موشن گرافیک نوعی از انیمیشن است، اما تفاوت‌های مهمی نیز با انیمیشن‌های معمول دارد؛ انیمیشن هم مانند موشن گرافیک، از متحرک سازی تصاویر و نقاشی‌های گرافیکی ساخته می‌شود اما تفاوت آن‌ها با موشن گرافیگ در این است که عموما انیمیشن‌ها دارای داستان و شخصیت پردازی هستند و در حوزه صنعت سینما و سرگرمی کاربرد دارند، در حالی که موشن گرافیک بیشتر برای انتقال یک محتوا استفاده می‌شود و تاکید بیشتر، بر جنبه‌های بصری و جذابیت‌های تصویری آن است و به همین دلیل در موضوعات آموزشی یا تبلیغاتی، موشن گرافیک کارایی بیشتری دارد.

این نوع انیمیشن یکی از مهمترین فرم‌های موشن گرافیک است که در مبحث تبلیغات و برندیگ بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که مخاطبان گرایش بیشتری به دیدن محتواهای تصویری، به ویژه انواع انیمیشنی آن نسبت به محتواهای متنی و یا صوتی، دارند استفاده از فرمت موشن گرافیک تبلیغاتی برای هر کسب‌وکاری یک برگ برنده به حساب می‌آید.

بر اساس آمار‌ها بیشتر مخاطبان تا ۸۰ درصدِ یک محتوای ویدئویی را نگاه می‌کنند، در حالی که این نسبت برای محتواهای متنی بسیار پایین‌تر است و همین موضوع نشان می‌دهد که عرصه تبلیغات به صورت روزافزون به فرم‌هایی مانند موشن گرافیک تبلیغاتی وابسته‌تر می‌شود.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

 

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4