چگونه تبلیغات اسپانسری اینستاگرام ایجاد کنیم؟

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۷/۱۲

بهترین راه برای ایجاد تبلیغات اسپانسری اینستاگرام استفاده از سرویس facebook ad manager می باشد. برای ایجاد تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام مرحل زیر را دنبال کنید.

کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد کنید
در مرحله اول استفاده از روش تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام وارد حساب کاربری خود در facebook ad manager شوید و به بخش campaigns بروید؛ سپس بر روی گزینه create کلیک کنید تا یک کمپین تبلیغاتی برای شما ایجاد شود.

نحوه ایجاد کمپین تبلیغاتی خود را انتخاب کنید
در این قسمت بر روی گزینه complete campaign کلیک کنید؛ در واقع برای راه اندازی یک کمپین اسپانسری اینستاگرام باید این گزینه را انتخاب کنید.

برای تبلیغ اسپانسرینگ خود هدف گذاری کنید
دقت داشته باشید که هر نوع هدفی در این بخش برای تبلیغ خود انتخاب کنید، بر روی هزینه تبلیغات اسپانسری اینستاگرام تاثیر خواهد گذاشت؛ چرا که اینستاگرام تبلیغ اسپانسری را طوری منتشر می‌کند که مطابق هدف شما بازخورد دهد.

مخاطبان تبلیغ اسپانسری خود را مشخص کنید
در این بخش شما می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی محتوای تبلیغ فوق را ببینند؛ در واقع این بخش به شما کمک می‌کند که به طور هدفمند تبلیغ اسپانسری اینستاگرام را انجام دهید.

محل نمایش تبلیغ اسپانسری خود را مشخص کنید
در این بخش می‌توانید مشخص کنید که تبلیغات اسپانسری شما در چه بستری نمایش داده شود؛ طبیعتا باید در این بخش اینستاگرام را انتخاب کنید.

بودجه بندی خود را انتخاب کنید و محتوای تبلیغ را تولید کنید
در این بخش شما می‌توانید انتخاب کنید که نوع بودجه بندی به صورت اتوماتیک یا دستی مشخص شود؛ همچنین در این بخش باید به تولید محتوای تبلیغات اسپانسرینگ خود بپردازید.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4