انواع ترافیک سایت

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۶/۱۷

ترافیک وب سایت بسیار مهم می باشد و عاملی اساسی در موفقیت یک سایت است اما در نظر داشته باشید کیفیت ترافیک وب سایت از کمیت ترافیک اهمیت بالاتری دارد؛ چرا که کلید موفقیت وبسایت شما وابسته به درک و فهم رابطه ی بین هر دو نوع ترافیک وب سایت و چگونگی تاثیر آن بر سود فروش محصولات و خدماتتان می باشد. بنابراین برای داشتن نتیجه ای بهتر، درک این مسئله بسیار مهم و حیاتی است.

ترافیک وب سایت به دو دسته ترافیک هدفمند و بی هدف تقسیم می شود . بین این دو نوع ترافیک تفاوت بسیار زیادی وجود دارد که درک این موضوع عامل بسیار مهمی در موفقیت سایت شما می باشد . ترافیک بی هدف بازدیدکنندگانی هستند که از سایت شما بازدید می کنند اما اطلاعات و محصولات شما برای آن ها ارزشمند نیست و آن ها از طریق تبلیغات سایت شما در سایت های دیگر و یا تبیغات کلیکی وارد سایت شما شده اند و این افراد فقط برای کم تر از چند ثانیه در سایت شما باقی می مانند و تاثیر چندانی در میزان فروش و کسب سود ندارد.

ترافیک هدفمند بازدیدکنندگانی هستند که از راه هایی مانند سرچ در موتورهای جستجو و بنرها تبلیغات برای اطلاعات و محصولاتی که برایشان ارزمشند بوده است وارد وب سایت شما می شوند .

هرچه قدر که ترافیک هدفمند سایت بالاتر و با کیفیت تر باشد فروش خدمات و محصولات شما بالاتر می رود . همچنین اگر اطلاعات و خدمات شما اطلاعات و خدمات مورد نیاز کاربر باشد بازدیدکنندگان سایت این اطلاعات و خدمات را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. این روش یک روش بسیار با ارزش برای بالا بردن و افزایش ترافیک وب سایت و در نهایت افزایش رتبه وب سایت شما خواهد بود. علاوه بر این حتما و حتما باید به نحوه ی ارائه و محل قرار گیری مطالب در وب سایت توجه کرد به این دلیل که اگر بازدید کنندگان سرنخی از اطلاعات مورد نیازشان را کمتر در از چند ثانیه در وب سایت پیدا نکنند آن را ترک خواهند کرد.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4