اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

اتوماسیون به معنای خودکارسازی فرایندهاست و اتوماسیون ایمیل مارکتینگ نیز به معنی خودکارسازی فرایندهای ارسال ایمیل است. ضمن اینکه شما می‌توانید یک اتوماسیون حرفه‌ای پشت سیستم ارسال ایمیل خود داشته باشید تا بتوانید از اطلاعات و داده‌ها به دست آورده بهترین استفاده را ببرید.
این روش می‌تواند به معنای ارسال خودکار ایمیل با توجه به سوابق خرید مشتری، علایق، اولویت‌ها، تاریخ‌های مشخص، رفتار مشتری و… باشد و کمک می‌کند تا همیشه به صورت سفارشی با مخاطبان در ارتباط باشید.

 

کمپین ایمیل مارکتینگ
این کمپین مانند دیگر کمپین‌های تبلیغاتی است و ویژگی‌های خودش را دارد که باید اهداف، پرسونای مخاطبان، محتوا، زمان ارسال، بودجه و شاخص‌های کلیدی عملکرد را تعریف کنید.
در مرحله اول باید مشخص کنید هدف شما از کمپین چیست؟ آیا دنبال جذب سرنخ‌های جدید هستید، آیا مشتریان قبلی را هدف قرار داده‌اید، آیا دنبال فروش بیشتر هستید، آیا برای مقطع زمانی تخفیف یا پیشنهاد ویژه‌ای در نظر گرفته‌اید و… .
مرحله بعدی بخش‌بندی لیست ایمیل یا سگمنتیشن (Segmentation) است که براساس پرسونای مخاطب ما انجام می‌شود. به معنای ساده یعنی اینکه مخاطبان هدف‌تان را طوری بخش‌بندی کنید که بتوانید پیام مناسب هر گروه را به دست خودش برسانید.


بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

 

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4