مدل سه بعدی معماری،انیمیشن،گرافیک

  • نام آگهی دهندهسی جی تری دی اس
  • استانآذربایجان شرقی
  • تلفن09366656384
  • قیمت
    30,000 تومان
هویت-سایت

توضیحات بیشتر

فروش آبجکت تری دی مکس
امروزه بسیاری از افراد، از نرم‌افزار تری ‌دی‌ مکس برای طراحی های خود استفاده می‌کنند. برخی از طراحان آبجکت‌ تری دی مکس موردنظر خود را طراحی و سپس آن را در پروژه استفاده می‌کنند. اما برخی برای دانلود آن به وب‌سایت‌های مخصوص این کار مراجعه می‌کنند. اگر مایل به طراحی آبجکت‌های خود باشید با جستجوی کلمه آموزش رایگان‌ تری دی مکس وب سایت‌های زیادی خواهید یافت. اما اگر وقتی برای آموزش یا طراحی آبجکت‌ها ندارید در این زمان آبجکت‌های آماده تری ‌دی ‌مکس می‌تواند به کمک شما بیاید و زمان طراحی پروژه شما را برایتان کاهش دهد. ما در سایت سی جی تری دی اس محصولات زیادی در مورد طراحی کافی شاپ، پکیج تری دی مکس، پکیج ویری و پکیج آموزشی ویری را آماده کرده‌ایم که با توجه به نیازتان می‌توانید از آن بهره ببرید.
دلایل استفاده از آبجکت تری دی مکس آماده چیست؟
فرض کنید برای طراحی آشپزخانه‌، کابینت و فضاهای کاربردی را طراحی کرده‌اید اما وقتی برای بقیه جزییات ندارید. برای پر کردن این فضاهای خالی و انجام رندر بهتر، نیاز به آبجکت آماده خواهید داشت که می‌توانید با دانلود آبجکت تری دی مکس و وارد کردن به طراحی خود در سریع‌ترین زمان پروژه کاملی را ارائه دهید.
اولین قدم برای راه‌اندازی یک کافی شاپ طراحی داخلی آن است.  در طراحی کافی شاپ با توجه به ایده خود ابتدا باید جای آشپزخانه و میز و صندلی‌ها در فضای داخلی مشخص شود. اگر طرح اولیه روی کاغذ آورده شود، می‌تواند به شما کمک کند تا آنچه در ذهن دارید را سریع‌تر به سازندگان ارائه دهید .
از جمله محصولات دانلودی می‌توان به مدل سه بعدی آینه کلاسیک اشاره کرد که در پنج گروه ارائه شده و شامل انواع آینه‌های کلاسیک برای تری دی مکس و ویری است.
دانلود آبجکت مدل سه بعدی و مدل سه بعدی رایگان نیز جزو امکانات و محصولات سایت سی جی تری دی اس است.
محصولاتی تحت عنوان مدل سه بعدی شهر نیز وجود دارد که شامل انواع مختلفی از آبجکت پمپ بنزین، ایستگاه اتوبوس، قطار الکترونیکی و پارکومتر است.
تکستچر
سایت سی جی تری دی اس، سایت تکسچر نیز به شمار می‌رود، چرا که انواع خاص و زیبای تکسچر و متریال را در پکیج های ارائه می‌دهد.
بسته به نوع پروژه خود می‌توانید انواع تکسچر از جمله پارکت، ورق فلزی بام، گچ آبی، کاغذدیواری، کاشی کف، نیمکت، صندلی، میز ناهارخوری، میزآرایش و ست اتاق‌خواب و … را نیز در این سایت پیدا کنید و امکان دانلود تکسچر رایگان نیز برای شما وجود دارد.
مدل سه بعدی خارجی
در مدل‌سازی سه بعدی، طراح، مجموعه نقاطی را در فضا تعریف می‌کند سپس با متصل کردن آنها به هم شکل‌های سه بعدی ایجاد شود که موضوع موردنظر را تداعی کند. مدل‌های سه بعدی می‌تواند توسط دست، الگوریتمی (مدل‌سازی رویه‌ای)، یا اسکن ایجاد شود.
مدل سه بعدی در صنعت فیلم‌سازی برای تولید انیمیشن و در صنعت بازی برای تولید شخصیت و گیم‌ها استفاده می‌شود. علم شیمی از آن برای مدل‌سازی دقیق ترکیبات شیمیایی استفاده می‌کند و جامعه مهندسی از آن برای طرح‌های دستگاه‌های جدید استفاده می‌کند.
جامعه علوم زمین‌شناسی در دهه‌های اخیر شروع به ساخت مدل‌های زمین‌شناسی سه بعدی به عنوان یک عمل استاندارد کرده است .
http://cg3ds.com

تماس با آگهی دهنده (سی جی تری دی اس)

آگهی های مرتبط

تبلیغات ویژه

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4