رنگ اکریلیک مات داخل ساختمان فول شستشو

  • نام آگهی دهندهکمپانی ترکسیل
  • استانتهران
  • تلفن04432723344
  • قیمت
    0 تومان
NPS-560

توضیحات بیشتر

کد :NPS 560نام محصول :رنگ اکریلیک مات داخل ساختمان فول شستشو
رنگ اکریلیک مات داخل ساختمان کمپانی بزرگ ترکسیل برای رنگ آمیزی سریع ، زیبا و با دوام سطوح داخل ساختمان ( گچ ، سیمان ، آجر ، آردواز ، ایرانیت های سیمانی ، چوبی و … ) استفاده می گردد . این رنگ با کیفیت برتر دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش و شستشو بوده و پایداری مطلوبی در برابر نور خورشید ، نفوذ آب و مواد قلیایی دارد .

مقاومت این رنگ در برابر تغییرات شدید دما و رطوبت و در برابر مواد قلیایی موجود در مصالح بسیار بالا می باشد . این رنگ در محیطهای مرطوب و نمناک استفاده می شود و این قابلیت را به بتن می دهد که براحتی بتواند تنفس نماید و به دلیل خاصیت منحصر بفردش مانع از تاول زدن رنگ (تبله کردن رنگ) روی سطح می شود. این رنگ عموماً برای محیطهای خارجی مرطوب و نمناک پیشنهاد می گردد .

استاندارد ها :ASTMخواص، اثرات و مزایا :
نانو تکنولوژی
مقاومت عالی در برابر شستشو
قدرت پوشانندگی عالی
خشک شدن سریع
قلم خوری مناسب
رقیق شدن با آب
چسبندگی عالی
سهولت اجرا
ایجاد پوشش یکپارچه و بدون درز
قابلیت تغییر رنگ با مادر رنگ اکریلیک
بدون بو و عوارض شیمیایی و ۱۰۰% آنتی باکتریال
مقاوم در برابر هرگونه ترک خوردگی و مقاوم در برابر گچی شدن
غیر سمی، غیر قابل اشتعال و قابل کاربرد در مجاورت آب آشامیدنی
قابلیت چسبندگی به انواع سطوح از جمله گچی، سیمانی، بتونی، آجری، آردواز و چوبی

موارد کاربرد :
جهت محیطهای داخل ساختمانها پیشنهاد می شود . قابلیت شستشو ، قدرت پوشش عالی ، سرعت خشک شدن بالا ، سهولت اجرا و قابلیت رقیق شدن با آب ، نداشتن بوی نامطبوع ، مقاومت در برابر نفوذ نم و رطوبت و سایش و سازگاری با محیط زیست از دیگر مزایای این رنگ می باشد .

روش و مقدار مصرف :
سطح مورد نظر را با آب شستشو داده تا عاری از گرد و خاک گردد. در صورتیکه سطح شوره زده باشد ، باید حتما قبل از رنگ آمیزی ، تمیز و عاری از هرگونه آلودگی و چربی و حتی رنگ های قدیمی گردد تا زمانیکه سطحی قابل اعتماد حاصل گردد
برای سطوح سیمانی از روش واترجت جهت تمیز کردن سطح می توانید استفاده کنید و قبل از رنگ آمیزی از خشک شدن کامـل سطح مطمئن شوید .
استفاده از چسب و پرایمر همه کاره اکریلیک قبل از رنگ آمیزی به عنوان پرایمر اجباری می باشد.

۱. پس از آماده سازی سطح ، رنگ اکریلیک سیلیکونی نیمه براق داخل ساختمان نانوپوش را با مقدار مناسب آب رقیق نموده و برروی سطح اعمال نمایید . میزان اختلاط آب با پوشرنگ بنابر درجه حرارت محیط ، سطح زیر کار و نیز وسیله رنگ آمیزی متفاوت است ولی در شرایط معمول رنگ آمیزی این میزان با قلم مو ۳۰% – ۲۰% با غلتک ۲۵% –۱۵% و با پیستوله ۳۰% – ۲۵% می باشد.
۲ . جهت رسیـدن به یک سطـح رنگ آمیـزی شده یکنواخت و یکدست ، بنابر سطح زیر کار ممکن است حداقل ۲ تا ۳ مرحله اعمـال پوشرنگ مورد نیاز باشد .
۳ . اعمال پوشرنگ در دمای محیط بالای ۱۰ درجه سانتیگراد ، دمای سطح ۳ درجه بالاتر از نقطه شبنم و رطوبت کمتر از ۸۰% توصیه می شود .

تماس با آگهی دهنده (کمپانی ترکسیل)

آگهی های مرتبط

تبلیغات ویژه

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4