مدیریت رسانه (Media management) چیست؟

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۹/۱۹

مدیریت رسانه به این معنی است که بتوان با استفاده از متودها و روش‌هایی مانند؛ برنامه ریزی، نظم دهی، کنترل و هدایت، منابع انسانی و مادی را بطور بهینه و کارآمد مورد استفاده قرار داد.

این روزها بسیاری کسب ‌و کارها و حتی اشخاص حقیقی دارای یک رسانه هستند که در ادامه مطلب به بررسی بیش‌تر این موضوع می‌پردازیم. مدیریت رسانه‌ها در سال‌های قبل در اختیار نهادهای دولتی و سازمانی اما با گسترش تکنولوژی این موضوع گسترش پیدا کرد و اطلاع از جزییات این شاخه اهمیت بیش‌تری پیدا کرد.

مدیریت ارتباط با رسانه‌ها
این دیدگاه (مدیریت رسانه) از پتانسیل رسانه‌ها برای معرفی سازمان‌ها و بهره‌برداری سازمان‌ها از این ظرفیت می‌پردازد. در مجموع توانایی ساماندهی و تنظیم رابطه سازمان و رسانه در گرو سیاست ‌ها و اهداف یک سازمان، تعریف مدیریت رسانه خواهد بود.

مدیریت استعداد در رسانه
یکی از موضوعاتی که در مدیریت رسانه مطرح است مدیریت استعداد در رسانه است. به این معنا که بتوان مهارت ها و استعداد های افرادی چون بازیگران، نوازندگان و هنرمندان مجری را مدیریت نمود. آژانس مدیریت استعداد در رسانه در نوبه‌ی خود می‌تواند بسیار سودمند باشد و برای منافع مشتری عمل کند.

مدیریت جامعه مخاطبان
در شکل سنتی رسانه که پیشتر هم راجع به آن توضیح ارائه شد، رسانه ها مانند رادیو و تلویزیون مخاطبان خود را به صورت فردی و یک به یک نمی شناسند اما در مقابل آن رسانه های امروز که بر بستر هوش مصنوعی و تکنولوژی دیجیتال شکل گرفته‌اند، اطلاعات و جزئیات بیشتری در اختیار صاحبان رسانه قرار میدهد.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

 

کلمات کلیدی آگهی:   

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4