قالب‌های تقویم محتوا

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۸/۱۴

طراحی یک تقویم محتوایی در درجه اول به خلاقیت شما و رعایت المان‌های آن برمی‌گردد. با این حال دو روش پرطرفدار برای قالب‌بندی آن وجود دارد که هریک را به اختصار معرفی خواهیم کرد.

۱- Kanban
سیستم برنامه‌ریزی کانبان (واژه ژاپنی به معنای بیلبورد) در تویوتا و برای مدیریت کارها متولد شد. کانبان یک سیستم دیداری برای مدیریت کردن کارها (تسک‌ّها) طی یک فرایند است که فرایند انجام کار و خود تسک‌ّها را همزمان به اعضای تیم نمایش می‌دهد. هدف این سیستم، شناسایی مشکلات و نیازها حین انجام کار و پاسخ دادن به آن‌هاست؛ به گونه‌ای که بهینه‌ترین و باکیفیت‌ترین نتیجه از این فرایند خارج شود.

۲- Gantt Chart
نخستین نمودار گانت یا هارمونوگرام را شخصی به نام هنری گانت در اوایل قرن ۲۰ میلادی طراحی کرد. این روش مدیریت تقویم محتوایی در واقع یک نمودار میله‌ای است که از محور عمودی برای نشان دادن تسک‌ها و محور افقی برای نمایش گذر زمان استفاده می‌شود. خطوط میله‌ای که در این نمودار رسم می‌شوند، نشان می‌دهند که هر تسک چه مقدار از بازه زمانی انجام شدنش را طی کرده است. نمودار گانت بخصوص برای این که بدانید چقدر زمان تا مهلت نهایی انجام هر کار باقی مانده، کاربرد دارد.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

 

کلمات کلیدی آگهی:  

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4