روش‌ های کسب درآمد کلیکی از سایت‌ های تبلیغات کلیکی

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۱/۲۷

در پایان برخی از تبلیغات سوالاتی از بیننده پرسیده می‌شود. شرکت‌های تبلیغ کننده با طراحی این سوالات قصد دارند تنها زمانی پرداخت انجام دهند که فرد حقیقتا به تبلیغ توجه کرده باشد. قسمت جذاب این گونه تبلیغات این است که سایت‌های تبلیغات کلیکی علاوه بر پرداخت بابت مشاهده تبلیغ به ازای پاسخ به هر سوال نیز مبلغ جداگانه‌ای به شما پرداخت خواهند کرد. بنابراین با افزایش سوالات، درآمد کلیکی شما نیز افزایش می یابد.
معمولا همه ما به تبلیغات کوتاه در تلویزیون عادت داریم، اما این موضوع در سایت‌های تبلیغات کلیکی کمی متفاوت است. امروزه تبلیغ کنندگان برای انتقال اطلاعات بیشتر در خصوص برند و مزایای محصولات خود، به ساخت ویدئوهای تبلیغاتی طولانی روی آورده‌اند. هر چه تبیلغات طولانی‌تر باشند مبلغ پرداختی سایت‌ها نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین اگر به دنبال درآمد کلیکی بیشتر هستید لازم است بر روی تبلیغات طولانی‎‌تر کلیک کنید.
علاوه بر کسب درآمد کلیکی، برخی از سایت‌های تبلیغات کلیکی، روش‌های دیگر کسب درآمد را نیز ارائه می‌دهند. بسیاری از سایت‌هایی که در ادامه مطلب به آنها اشاره می‌کنم در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. برای افزایش درآمد اینترنتی خود، تنها کافی است افراد دیگری را به این سایت‌ها دعوت کرده و یا در نظرسنجی‌های موجود در سایت شرکت کنید.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:
☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4