تبلیغات نوین، تبلیغات آنلاین در بانک مشتری

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

«هر فعالیتی که از اینترنت (و شاید همراه با کانال‌­های دیگر) برای ایجاد آگاهی، علاقه یا انجام فعالیتی درباره محصولات و خدمات مشخصی استفاده می‌ کند به عوان تبلیغات آنلاین شناخته می شود.»
تبلیغات آنلاین استراتژی هدفمند و مبتنی بر داده‌ای است که با هدف جذب مشتری به صورت آنلاین و تشویق او در طول مسیر خرید انجام می‌شود. برندها با تبلیغ کسب ‌و ‌کار خود در پلتفرم‌های دیجیتال، می‌توانند از دیده شدن توسط مخاطبان هدف خود مطمئن شوند.
در سال‌های اخیر فضای تبلیغات آنلاین با تغییرات زیادی همراه بوده است. به همین دلیل امروزه تبلیغات آنلاین بیش از هر زمان دیگری می‌توانند مفید، هدفمند و مرتبط با کسب ‌و‌ کار شما باشند.
افزایش روزافزون کاربران اینترنت و پتانسیل موجود در این فضا سبب شده تا بسیاری از کسب‌و‌کارها به تبلیغات در فضای دیجیتال روی آورند. بی‌تردید شما نیز در اینترنت با نمونه‌های بسیاری از صفحات تبلیغاتی مواجه شده‌اید که هرکدام از این تبلیغات آنلاین ادبیات و شکل خاص خود را داشته‌اند.
اینترنت فضای زیادی را برای تبلیغات خلاقانه در اختیار شما قرار می‌دهد.



کاربردهای تبلیغات آنلاین

همیشه این سؤال مطرح است که:

چگونه می‌توان با استفاده از کمترین منابع، بیشترین تعداد مشتری را جذب کرد؟

تبلیغات آنلاین می تواند مزایای زیادی داشته باشد که به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد:

۱.کم قیمت‌ تر و پر مخاطب‌ تر است

فرض کنید برای گسترش کسب و کار خود می خواهید بیلبورد در سطح شهر نصب کنید.
در نظر بگیرید برای مدتی کوتاه چه هزینه ی هنگفتی شهرداری از شما دریافت میکند.
علاوه بر هزینه به نظرتان چه تعداد افراد موفق به دیدن بیلبورد شما شده اند؟ از افرادی که مشاهده کردند چه تعداد در ذهنشان میماند؟

تبلیغات آنلاین بسیار هزینه های پایین تری نسبت به تبلیغات سنتی دارند و افرادی که در اینترنت فعال هستند دامنه خیلی گسترده تری نسبت به افراد یک شهر دارند.

۲.قابل اندازه گیری است

بر خلاف تبلیغات سنتی ، در تبلیغات آنلاین شما می توانید از تعداد افرادی که آگهی کسب و کار شما را رویت کرده اند اطلاع داشته باشید
این کار سبب برنامه ریزی و یا تغییر در نحوه مدیریت و تبلیغات می شود.

۳.جذب مشتریان بالقوه

با توجه به تحقیقات انجام شده، تبلیغات آنلاین تأثیر بسیار زیادی در جذب مشتریان بالقوه دارند.
بسیاری از افراد از جستجوی آنلاین برای یافتن محصولات مورد نیاز خود استفاده می‌کنند و طبق بررسی‌های صورت گرفته میزان کلیک روی تبلیغات آنلاین ۶۵ درصد از کل کلیک‌ها در جستجوها را تشکیل می‌دهد.

انواع روش های تبلیغاتی

_تبلیغات رسانه‌های اجتماعی (Social Media Advertising)


تبلیغات رسانه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغات آنلاین است. همان‌‌طور که می‌دانید سه پلتفرم محبوب فیسبوک، اینستاگرام و توییتر در هر ماه تعداد بسیار زیادی کاربر فعال دارند. کاربران به دلایل مختلفی مانند ارتباط با دوستان، ارتباط با افرادی از ملیت‌های مختلف و اهداف تجاری در رسانه‌های اجتماعی عضو می‌شوند

_تبلیغات ایمیلی (Email Ads)

پیشتر در ایران چنین تبلیغات‌­هایی بسیار رواج داشت به گونه‌­ای که بانکی از ایمیل­ خریداری می‌­شد و به صورت انبوه برای آن‌ها ایمیل تبلیغاتی ارسال می­کردند. به مروز این حالت اسپم و مزاحمت تبلیغات ایمیلی درحال کمرنگ شدن است و شیوه صحیح‌­تر آن در حال رشد است. در حالت صحیح تبلیغات ایمیلی شما باید با اجازه خود کاربر در ازای ارائه خدماتی، ایمیل او را دریافت کنید و بعد مناسب با علائق وی در فواصل زمانی مشخص تبلیغ­‌هایی برای او ارسال کنید

_تبلیغات بنری یا متنی


اولین شکل تبلیغات آنلاین، تبلیغات بنری یا تبلیغات متنی می‌باشد که عموما در سایت‌های پر بازدید و سایت‌های خبری یا اطلاع‌رسانی مشاهده خواهید کرد

و…… انواع مختلف دیگری از تبلیغات که می توانید در سایت بانک مشتری مشاهده فرمایید.

امروزه کسب و کاری موفق است که از تمام ظرفیت های بازار بتواند استفاده کند ؛ روش های نوین با بازار کار پیوند خورده ند و نمی توان نقش آنها را نادیده گرفت.
بانک مشتری با سابقه درخشان و موفقیت های بسیار امروز برای کمک به شما اینجاست.

بانک مشتری استراتژی‌های ارزان و خلاقانه به شما پیشنهاد می کند با ما همراه شوید تا با کمترین هزینه به بیشترین اثربخشی و کارائی دست یابید.

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4