تبلیغات در تلگرام

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۴/۲۰

با وجود تعداد بسیار زیادی از شبکه های اجتماعی مختلف، می توان تلگرام را یکی از موفق ترین و گسترده ترین شبکه های اجتماعی دانست.

اما دلیل محبوبیت تلگرام در ایران چیست؟

سادگی، امنیت و حفظ حریم خصوصی، سرعت بالا، پلتفرم های متنوع، امکانات منحصر به فرد مانند کانال و ربات همگی دلایل برتری تلگرام نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر است.

انواع تبلیغات در تلگرام
۱. تبلیغات بازدیدی
شما یک محتوای تولید شده شامل تصویر یا ویدئو و متن را در کانال های پر بازدید قرار می دهید. در این نوع تبلیغات معمولا بر اساس تعداد بازدید هر پست هزینه پرداخت می کنید.

تعداد بازدید ها در قسمت پایینی پست مشخص می شود. دقت داشته باشید که به دلیل ازدیاد پست های تبلیغاتی حتما از مطالب و تصاویر جذاب استفاده کنید که مخاطب را جذب کند.

۲. تبلیغات کلیلی در تلگرام
این نوع تبلیغات نیز بر اساس تعداد دفعاتی که کاربر بر روی لینک درج شده در پست کلیک می کند محاسبه می گردد. تبلیغات کلیکی راهی موثر برای هدایت کاربران به صفحه ی مورد نظرتان می باشد.

نوع شمارش این لینک ها از طریق ابزارهایی صورت می گیرد که لینک را کوتاه می کنند و شما از این لینک کوتاه شده استفاده می کنید.

۳. افزایش ممبر
خرید و افزایش ممبر می تواند در نگاه اول اعتماد کاربران جدید را جلب نماید اما توجه داشته باشید که عضو گیری به صورت عادی بسیار پربازده تر از خرید ممبر می باشد چرا که تشخیص کاربر واقعی مشکل است.

اما افزایش ممبر واقعی تکنیک هایی مانند لینک سازی و ساخت پست های جذاب در کانال های پربازدید دیگر نیز دارد. این روش صد در صد موثرتر است.

۴. تبلیغات توسط گروه های تاثیرگذار
گروهی از افراد با فعالیت خود در زمینه های مختلف توانسته اند توجه بسیاری از افراد را جلب نمایند. استفاده از این افراد می تواند باعث پیشرفت و جلب اعتماد کاربران شود.

هزینه ی این نوع تبلیغ نسبت به سایر تبلیغ ها در تلگرام بالاتر است و بهتر است کسب و کارهای بزرگ از آن استفاده کنند.

۵. تبلیغات در کانال‌های پرطرفدار
انتخاب این کانال ها کمی دشوار است زیرا هر کانالی که تعداد زیادی عضو دارد لزوما برای شما بهتر نیست زیرا شما باید به دنبال کانالی با کیفیت و با اعضای نزدیک به بازار هدف خود باشید. در انتخاب کانال های پر بازدید بر اساس نیازتان دقت ویژه ای داشته باشید.

۶. طراحی و ساخت ربات
استفاده از ربات های تلگرامی بسیار ساده است اما اگر بخواهید امکاناتی نظیر درگاه بانکی به آن اضافه کنید نیازمند یادگیری بیشتر است. این ربات ها بسیار کاربردی هستند و شما می توانید در توسعه کسب و کارتان از آنها استفاده کنید.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4