انواع تبلیغ در اینستاگرام :

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۴/۱۷

انواع تبلیغ در اینستاگرام
  1. استفاده از اینفلوئنسرها : اینفلوئنسر یا افراد تاثیرگذار جزو جدیدترین تبلیغات و در عین حال با جوابدهی بالا می باشند. افراد مختلفی در اینستاگرام در زمینه های تخصصی مانند آشپزی، عکاسی، گردشگری، آموزشی و … فعالیت می کنند که استفاده از آنها می تواند در برندسازی و ایجاد مشتریان جدید به شما کمک کند.
  2. استفاده از صفحات پربازدید در زمینه‌ی تخصصی شما : صفحات مختلفی وجود دارند که در زمینه های مختلف مخاطب جذب کرده اند. نحوه ی تبلیغات شما در این صفحات می تواند هم بصورت یک پست تبلیغاتی با محتوای تصویری و ویدئویی باشد و یا از ابزار استوری استفاده کنید. هر کدام از این تبلیغات در بازه ی زمانی مشخص مانند ۲۴ ساعت و یا بصورت دائم صورت می گیرد.
  3. بالابردن فالورها یا دنبال کنندگان و برندینگ نام تجاری شما : این کار را می توان با هشتگ سازی، تولید محتوای با کیفیت، استفاده از کپشن مناسب و لینک سازی انجام داد.
  4. تبلیغات اسپانسری اینستاگرام : این بخش از تبلیغات توسط خود اینستاگرام مدیریت می شود. مزایای استفاده از این نوع تبلیغ نزدیک شدن به بازار هدف است. به عنوان مثال شما می توانید بازار هدف خود مانند سن، جنسیت، منطقه ی جغرافیایی، مشاغل، زبان و حتی علایق افراد مشخش کنید.

این نوع تبلیغات با وجود کارایی، هزینه ی بالایی دارد و مناسب برندهای بزرگ تر و قوی تر از لحاظ مالی است.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4