استراتژی های ایمیل مارکتینگ

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۴/۰۵

۱- ایجاد بهترین لیست ایمیل
ایمیل مارکتینگ بدون یک لیست ایمیل درست و حسابی هیچ معنایی ندارد. لیست ایمیل شما باید کاملا هدفمندانه و هوشمند ساخته شده باشد تا بتوانید بیشترین و بهترین خروجی را از کمپین خود بگیرید. اگر می‌خواهید ایمیل‌های بیشتری جذب کنید حتما ارزش ایجاد کرده و به مخاطبان‌تان منفعت برسانید.

۲- ریتارگتینگ
یکی دیگر از استراتژی‌های مهم، ریتارگتینگ است. مقصود از ریتارگتینگ هدف قرار دادن مجدد خریدارانی است که مدت‌هاست از آنها خبری نداریم یا افرادی که به هر دلیل سبد قبلی خود را ناتمام رها کرده‌اند. باید حتما به آن‌ها یادآوری کنید که برای تکمیل خرید خود دوباره به سایت شما برگردند.

۳- کمپین‌های تبلیغاتی جدید و هدفمند
با اینکه ایمیل پر ارتباطی بسیار خود و زودبازدهی است و از سوی دیگر شاهد اجرای کمپین‌های تبلیغاتی متنوع و جدید هستیم، در نتیجه می‌توان با ایمیل مارکتینگ به مناسبت‌های مختلف کمپین‌های متفاوتی را اجرا کرد.

۴- ریتنشن مارکتینگ
یکی از اقدامات هر کسب و کاری به ویژه آن‌هایی که محصول یا خدمتی برای فروش دارند این است که بتوانند مشتریان خود را حفظ کرده و آن‌ها را ترغیب به خرید مجدد کنند. ایمیل یکی از بهترین ابزارهای ریتنشن مارکتینگ یا حفظ مشتریان است و می‌توانید براساس آن ضمن حفظ مخاطبان قبلی، مشتریان تکراری برای خودتان بسازید.

۵- خبرنامه
خبرنامه‌ها همچنان برای برخی جذاب هستند و آنهایی که دنبال محتوای کاربردی و جدید می‌گردند، عضو خبرنامه شما خواهند شد. شما می‌توانید در استراتژی در خبرنامه خود محتوای جذاب و کاربردی، بخشی از پست بلاگ، اطلاع‌رسانی محصولات جدید، پست‌های شبکه اجتماعی و… را به صورت منظم و مستمر ارسال کنید.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4