چرا باید تقویم محتوا داشته باشیم؟

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۸/۲۱

۱– صرفه‌جویی در زمان

داشتن تقویم محتوایی باعث می‌شود که شما بتوانید به بهینه‌ترین شکل ممکن از زمان استفاده کنید. با استفاده از این تقویم، شما همیشه محتوای آماده انتشار دارید و لازم نیست دائم با اضطراب به دنبال محتوا بگردید. همچنین تقویم محتوا باعث می‌شود که اشتباهی محتواهای تکراری را منتشر نکنید.

۲- پست گذاشتن منظم و افزایش تعامل کاربران

تقویم محتوایی بخصوص در بازاریابی محتوایی در شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا مرتب در وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی پست بگذارید. این کار به تدریج باعث افزایش تعامل کاربران می‌شود. کاربران بیشتر تمایل دارند با کسب‌وکارهایی وارد تعامل شوند که به صورت منظم محتواهای متنوع و مرتبط را منتشر می‌کنند

۳- جلب اعتماد موتورهای جست‌وجو و الگوریتم شبکه‌های اجتماعی

آپدیت کردن محتواهای سایت و شبکه‌های اجتماعی به صورت منظم و با یک برنامه خاص به گوگل و شبکه اجتماعی نشان می‌دهد که شما در کار خود جدی هستید و قصد دارید محتوای مناسبی برای مخاطب تولید کنید. بدین ترتیب گوگل کم‌کم رتبه شما را در صفحه‌های سرچ خود ارتقا خواهد داد. همین موضوع باعث می‌شود مخاطبان بیشتری شما را پیدا کنند و به ارزش کار شما پی ببرند.

۴- جلب اعتماد مخاطبان

داشتن تقویم محتوا به شما کمک می‌کند تا اعتماد مخاطبان را جلب کنید. زمانی که مخاطب بار اول و دوم محتوای شما را به صورت اتفاقی ببیند، بار سوم خودش برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر به سوی شما باز خواهد گشت. همچنین داشتن برنامه محتوایی منظم باعث می‌شود که مخاطب تشنه اطلاعات بعدی شما باشد و بارها و بارها برای کسب اطلاعات بیشتر به شما سر بزند. اگر تا به حال مشترک روزنامه یا مجله‌ای بوده باشید، شوق و ذوق ناشی از انتشار مجله را تجربه کرده‌اید. با داشتن تقویم محتوا تجربه مشابهی را برای مخاطب در فضای آنلاین رقم خواهید زد.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

 

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4