نحوه کار سایت های کلیکی

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۲/۰۳

این سایت ها معمولا برای کسب رتبه و جایگاه بهتر برای گوگل تلاش می کنند. این سایت ها، با استفاده از پتانسیل کلیک کردن کاربران خود روی سایت های هدفی که دارند، تعداد بازدید صفحه مورد نظر خود را بالا برده و در نتیجه باعث می شوند تا رفته رفته جایگاه و رتبه بندی صفحه مورد نظر در گوگل، بالاتر رفته تا در نهایت در مکان مورد نظر قرار بگیرد. معمولا هزینه ای که بابت هر کلیک روی صفحه مورد نظر به کاربر پرداخت می شود، از طرف سایتی که خواهان بهتر شدن رتبه اش در گوگل یا افزایش تعداد بازدیدهایش می باشد، پرداخت می شود.

سایت کلیکی از تبلیغ دهندگان بابت کلیک کردن بر روی تبلیغاتشان معمولا پول زیادی می گیرند و از شما برای کلیک کردن کمک می گیرند که برای این کار هم به شما مقداری پول میدهند.

این نوع سایتها از نظر فعالیت به دسته های مختلفی تقسیم می‌شوند مثل:

PTC یا Paid To Click یعنی پرداخت به ازای کلیک بر روی آگهی ها
GPT یا Get Paid To یعنی پرداخت بابت انجام کاری است. این کار می تواند تکمیل نظرسنجی ها، ثبت نام در وب سایت ها، خرید آنلاین، حتی بازی کردن و… باشد.
PTR یا Paid To Read یعنی پرداخت بابت خواندن که شما می توانید با مشاهده و خواندن ایمیل های تبلیغاتی درآمد کسب کنید.
کسب درآمد به این روش خیلی کم است، تقریباً روزی ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان که اصلاً به صرفه نیست.
حالا واسه درآمد بیشتر شما باید تا حد ممکن زیر در سایت کلیکی که فعالیت دارید مجموعه بگیرید تا از درآمد آنها هم سودی به شما برسد تا اینکه درآمدی تقریباً مناسب داشته باشید.

سایتهای کلیکی بیشترشان ۲ نوع زیرمجموعه دارند: اجاره‌ای و مستقیم.

  1. زیرمجموعه های مستقیم
    این زیرمجموعه ها با لینک شما در سایت کلیکی مورد نظر شما ثبت نام کرده اند و یا شما آنها را از سایت خریده اید که پیشنهاد میکنم از سایت ها چیزی نخرید و با لینک خود دیگران را دعوت کنید و آنها را زیرمجموعه خود کنید. این زیرمجموعه ها ابدی و تا وقتی که سایت به فعالیت خودش ادامه دهد هستند و همیشه برای شما در دسترس هستند و از کلیک های انها به شما نیز پول میرسد.

هرچه زیرمجموعه هایتان بیشتر باشد درآمد شما هم بیشتر میشود و درصد سودی که از زیرمجموعه ها می گیرید در هر سایتی متفاوت است.

  1. زیرمجموعه اجاره ای
    این دسته از زیرمجموعه ها در سایت های کلیکی را باید از خود سایت اجاره کنیم. قطعا بین کاربران یک سایت کلیکی افرادی هستند که نتوانند لینک های زیرمجموعه گیری خود را پخش کنند به همین دلیل این سایت ها این قابلیت را دارند. تجربه ای که من دارم: در سایت هایی که قابلیت اجاره زیرمجموعه ندارند فعالیت نکنید. این زیرمجموعه ها هم به ازای هر کلیک به شما درآمد می رسانند اما باید آنها را در زمان معینی تمدید کنید.

اگر نمی توانید لینک خود را تبلیغ کنید، می توانید با حدود ۱ ماه فعالیت به تنهای در سایت به حداقل مبلغ برای اجاره زیرمجموعه دستیابید و برای خود زیرمجموعه اجاره کنید.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:
☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4