مزایای استفاده از تبلیغات بنری چیست؟

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۳/۱۷

مزایای تبلیغات بنری

۱. قیمت مقرون به‌ صرفه

برخلاف سایر روش‌های تبلیغاتی ، طراحی و به اشتراک‌گذاری بنرها ارزان‌تر است. در حال حاضر، پلتفرم‌های تبلیغات دیجیتال ایرانی، از جمله یکتانت، سنجاق، صبا ویژن ، مدیا اد و … برای انجام تبلیغات، در دسترس است. این پلتفرم‌ها با نمایش بنرهای شما در جایگاه‌های تبلیغاتی سایت‌های همکار خود، سبب دیده‌شدن تبلیغات شما توسط گروه بزرگی از مخاطبان آن سایت‌ها می‌شوند.

۲. ایجاد آگاهی از برند

حضور بنر شما در چندین وب‌سایت بزرگ و پربازدید‌کننده، باعث تقویت آشنایی مخاطبان با برند شما می‌شود. این کار سبب می‌شود تا نام تجاری شما برای کسانی که هرگز نام آن را نشنیده‌اند، تداعی گردد و بازدید‌کنندگان را با محصولات و یا خدمات شما آشنا کند.

۳. امکان هدف گیری مخاطبان خاص

یکی از بهترین ویژگی‌های تبلیغات بنری، امکان مشخص کردن مخاطبان هدف است. مخاطبانی که شما تمایل دارید تا تبلیغ خدمات و یا محصولات کسب‌و‌کار شما را ببینند. قطعا همه بازدیدکنندگان یک سایت، مخاطبان مدنظر شما نیستند. به منظور بهینه‌کردن تبلیغات خود و صرفه‌جویی در میزان خرجکرد بودجه کمپین تبلیغاتی، باید مشتریان بالقوه خود را بشناسید و با انجام تبلیغات استاندارد و استراتژیک، آن‌ها را به مشتریان بالفعل، تبدیل نمایید. بهتر است شخصیت خریدار داشته باشید و این افراد خاص را هدف قرار دهید. مشتریان بالقوه بر روی بنرها کلیک کرده و در انتها به صفحه فرود شما هدایت می‌شوند.

۴. سنجش میزان اثربخشی

بازاریابی، عملی نتیجه‌محور است. بنابراین، شما باید بتوانید میزان کارآیی کمپین‌های خود را بسنجید. کمپین‌های بنری به شما امکان می‌دهند تا تعداد کلیک‌های روی هر بنر تبلیغاتی خود را اندازه بگیرید و نیز با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics، Google Tag Manager و … میزان تاثیرگذاری تبلیغات بنری خود را بررسی و میزان محقق شدن اهداف تبلیغاتی خود را تجزیه و تحلیل نمایید و بر طبق نتایج به‌دست آمده، راهکار خود را تغییر دهید.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4