محتوای همیشه سبز

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۶/۲۸

منظور از محتوای همیشه سبز محتوایی است که همیشه تازه و بروز باشد و هیچ موقع متن مقاله یا محتوا تاریخ مصرفش نرسیده باشه . البته این مورد محتوای همیشه سبز از زمانی بیشتر مطرح شد که گوگل الگوریتم های خودش را بروز کرد و روی کیفیت محتوا ها بیشتر توجه کرد و از آن موقع طراحان سایت و مدیرانشان به فکر محتوای خوب و با کیفیت افتادن تا از بروز شدن الگوریتم های گوگل عقب نمانند و وب سایت شان از رنکینگ خود در گوگل پایین نیاید . در این موقع بود که این بحث همیشه سبز مطرح شد و در نهایت باید مثل درختی که همیشه سبز می ماند و در همه موقع ها تازگی خود را حفظ میکند محتوا هم باید به همین ترتیب باشد و جذابیت خود را برای همیشه داشته باشد .

چه محتوا هایی سبز هستند :
احتمالا افراد که تازه شروع کردن به نوشتن فکر میکنند که هر محتوایی هر مقاله ای که می مینویسند جذاب است و همیشه در صدر محتوا و بازدید خوبی دارند ولی این چنین نیست .
محتوا های که در اصل تاریخ انقضا دارند و بعد از مدتی دیگه به فکر افراد نمی آید که بخواهند سرچ کنند این آن محتوا مورد نظر ما نیست و باید کامل بر عکس این باشد و محتوایی نوشته شود که شما بدانید این محتوایی که شما مینویسد همیشه توسط افرادی مورد استفاده قرار میگیرد و مطلب شما را سرچ خواهند کرد.

مقالات محتوا های همیشه سبز
. آموزشی (شغلی ، خانواده ، تحصیلی و ….)
. منابع سورس هر رشته مثل ویکی پدیا
. مسائل ریشه ای هر رشته

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4