تولید محتوا در اینستاگرام

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

برعکس کشورهای دیگر که فیسبوک همچنان حرف اول را در میان شبکه‌های اجتماعی‌شان می‌زند، در ایران قضیه فرق دارد. اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی برای ما ایرانی‌هاست و به خاطر همین کارشناس تولید محتوا در اینستاگرام به شغلی اختصاصی تبدیل شده و خیلی‌ها در این حوزه مشغول فعالیت هستند. بعضی از این افراد، خودشان را به عنوان ادمین اینستاگرام معرفی می‌کنند و بعضی دیگر به خودشان کارشناس شبکه اجتماعی (Social Media Specialist) می‌گویند.

نکته‌ی مهمی که در این قضیه وجود دارد، تفاوت بین کارشناس شبکه اجتماعی و کارشناس تولید محتوا در اینستاگرام است. کسی که به عنوان social media specialist فعالیت می‌کند با سایر شبکه‌های اجتماعی مثل پینترست، فیسبوک، لینکدین، توئیتر و تیک تاک هم آشناست و می‌داند که برای هرکدام چه استراتژی بچیند اما کسی که فقط در اینستاگرام فعالیت می‌کند، فقط درباره این پلتفرم اطلاعات دارد.

فرآیند تولید محتوا در اینستاگرام درست مثل تولید محتوا در وبلاگ است. برای موفقیت صفحه اینستاگرام باید استراتژی محتوای اینستاگرام داشت و پست‌ها را براساس تقویم محتوایی چید و ارسال کرد. کسی که به عنوان کارشناس تولید محتوا در اینستاگرام کار می‌کند، باید کار با نرم‌ افزارهای تولید محتوای مخصوص اینستاگرام مثل inshot یا canva را هم بلد باشد و تعامل اجتماعی خوب با فالوئرها برقرار کند.

پیشنهاد می‌کنم تجربه تیمی منتوریکس را درباره تدوین استراتژی و تقویم اینستاگرام بخوانید. با خواندنش کلی ایده‌ی جدید خواهید داشت.

اگر بخواهید به عنوان کارشناس تولید محتوا در اینستاگرام کار کنید، باید مهارت‌ها و توانایی‌های زیر را بلد باشید:

تدوین استراتژی محتوا برای اینستاگرام
تدوین تقویم محتوا برای اینستاگرام
توانایی کار با نرم‌افزارهای ویرایش عکس و فیلم مثل فتوشاپ یا اپلیکیشن inshot و طراحی با canva
مدیریت صفحه و ارائه برنامه برای رسیدن به اهداف صفحه

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

 

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4