تبلیغات کلیکی با حداقل هزینه و بالاترین بازدهی

تبلیغات کلیکی ۱۳۹۶/۰۵/۱۶

تبلیغات کلیکی یکی از مرسوم ترین روش های تبلیغات آنلاین است که برای برندسازی و معرفی محصول کاربرد دارد.

این نوع تبلیغات در بین برندها و بازاریابان دارای محبوبیت بسیاری است. به این دلیل که می توانید به مجموعه‌ای وسیع از وب‌سایت‌های فارسی دسترسی داشته باشید و تبلیغ خود را در آنها نمایش دهید.

همچنین،برای جذب هر بازدیدکننده در این نوع از تبلیغات، شما تنها به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما می‌شود هزینه خواهید پرداخت.

بر این اساس، برای کسب بهترین بازدهی از کمپین تبلیغاتی خود، بایستی آگهی شما در وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که با کسب و کار شما مرتبط هستند نمایش داده شود، پس به بانک مشتریان کسب و کار خود بپیوندید.

تیم متخصص تبلیغات آنلاین «بانک مشتری» مدیریت صفر تا صد تبلیغات کلیکی شما را توسط حرفه ای ترین کارشناسان اجرایی تبلیغات انجام می دهد و شما می تواند آسوده خاطر باشید که برای بهترین بازخورد از کمپین شما برنامه ریزی دقیق شده است.

در بانک مشتری ایران امکان هدف گیری مجدد وجود دارد بدین ترتیب، مخاطبانی که بروی تبلیغ شما کلیک کرده‌اند را دوباره هدف قرار خواهیم داد.

تبلیغات کلیکی بانک مشتری این امکان را به شما می دهد که مشخص کنید تبلیغات شما در چه بازه‌ای از روز برای کاربران نمایش داده شود و همچنین از اتلاف هزینه اضافی جلوگیری نمایید.

در ادامه می توانید فهرست اختصاصی از ناشران را برای نمایش تبلیغاتتان انتخاب نمایید و یا مشخص کنید آگهی شما در کجا نمایش داده شود و بلعکس.

الگوریتم های بروزی که توسط تیم فنی بانک مشتری ایران نوشته شده است، مشتریان حقیقی را از کلاهبرداران اینترنتی و بات ها تفکیک می کند.

برای متفاوت دیده شدن، به بانک مشتری ایران بپیوندید.

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4