تبلیغات همسان بانک مشتری

تبلیغات بنری ۱۳۹۶/۱۱/۰۷

تبلیغات همسان، روش جدیدی برای تبلیغات است که با سرعت زیاد در حال همه گیر شدن است. این تبلیغ‌ها در دل محتوای اصلی یک سایت و یا ساختار یک اپلیکیشن قرار می‌گیرند و با آن یکپارچه می‌شوند. در بهترین حالت؛ مثل بخشی جدایی ناپذیر از یک اپلیکیشن به نظر می‌رسند. (همانطور که ممکن است حدس زده باشید، نام آن از محتوا و قالب این نوع تبلیغات گرفته شده است.)

مخاطبان امروزی نه تنها باهوش، بلکه گزیده‌بین نیز هستند. آنها به سرعت تبلیغات مخل و آزاردهنده را پس‌ می‌زنند و نادیده می‌گیرند. اما تبلیغات همسان از طریق جلب اعتماد کاربران شانس اشتراک گذاری اطلاعات و مطالب مربوط به برند را افزایش می‌دهد.

بر اساس آمار جهانی نرخ کلیک در کمپین‌های همسان بالاتر از تبلیغات بنری بوده است. در واقع عنوان‌های تبلیغاتی در این کمپین ۳۰۸ برابر بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

بعد از اینکه کاربران با تبلیغات همسان شما تعامل ایجاد کردند و وارد صفحه فرود شما شدند، می‌توانید از طریق هدف گیری مجدد آنها را به طرف کسب‌وکار خود هدایت کنید.

موثر بودن تبلیغات همسان به بزرگی شبکه ناشران بستگی دارد. هرچقدر شبکه ناشران گسترده تر و متنوع تر باشد، تبلیغات همسان تر و موثر تر خواهند بود.

بانک مشتری جامع ترین دیتابیس اطلاعات مشتریان بازار هدف کسب و کارتان را در اختیار دارد و از این طریق می تواند تبلیغات موثر برای کسب و کار شما را راه اندازی کند.

اگر به دنبال تبلیغاتی هستید که با محتوای سایت هماهنگ هستند و کمتر تبلیغاتی به نظر می رسند، تبلیغات همسان بانک مشتری به شما پیشنهاد می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلیغات همسان بانک مشتری می‎توانید با شماره ۲۸۴۲۲۳۳۶-۰۲۱ تماس حاصل کنید.

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4