بهترین ابزار ها برای بررسی ترافیک وب سایت (از جمله رقبا)

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۱/۰۶/۲۴


ابزار های رایگان بررسی و پرداخت ترافیک رایگان وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. هرکدام ویژگی های منحصر به فردی دارند که آن ها را از هم متمایز می کند. اکثر کارشناسان از چندین ابزار برای بررسی تخمین میزان بازدید از وب سایت برای رقبای خود استفاده می کنند. ما همیشه به خوانندگان توصیه می کنیم که حداقل دو ابزار مختلف برای تجزیه و تحلیل آمار ترافیک وب را امتحان کنند.

SEMRush
SEMRush ابزاری برای بررسی ترافیک وب سایت و تحقیقات رقابتی است. این بهترین ابزار برای بررسی و نظارت بر ترافیک برای هر وب سایت است. ما برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی، ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی و موارد دیگر از این ابزار در WPBeginner استفاده می کنیم.

پس از وارد کردن URL رقیب، به تفکیک کل بازدید کننده های رقیب خود دسترسی پیدا خواهید کرد. شما می توانید معیار های مهم وب سایت مانند حجم ترافیک ماهانه در طول زمان، توزیع ترافیک بر اساس کشور، کلمات کلیدی که بیشترین بازدید را برای آن ها ایجاد می کند و سایر موارد را مشاهده کنید.


SimilarWeb
SimilarWebSembleWeb یک بررسی کننده ترافیک وب سایت آنلاین است که به شما نمای کلی از ترافیک رقیبتان می دهد و اینکه کدام کانال ها با ارزش ترین کانال ها هستند. به جای ارائه فقط بازدید از جستجو، گزارشات مفصلی از کل استراتژی ترافیک یک وب سایت دریافت خواهید کرد. هنگامی که یک وب سایت را از طریق این ابزار اجرا می کنید، به تفکیک میزان بازدید عمومی، از جمله گزارش کشور به کشور، دسترسی پیدا خواهید کرد.

Google Search Console
این ابزار تعداد نمایش در نتایج گوگل، کلیک ها، نرخ کلیک (CTR) و میانگین موقعیت کلمات کلیدی شما در موتور های جستجو را نشان می دهد. این به شما کمک می کند بفهمید چه کلمات کلیدی را برای چه رتبه ای رتبه بندی می کنید و میزان جستجو را وارد می کنید. این اطلاعات می تواند به شما در بهبود بازدید شما کمک کند. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که در موقعیت ۱۱ قرار دارید، می توانید پست وبلاگ را بهینه کنید و سعی کنید آن را به صفحه اول نتایج جستجو منتقل کنید.

Ubersuggest
Ubersuggest ابزاری رایگان و برتر از نیل پاتل است که تعداد زیادی داده مفید در مورد ترافیک وب سایت ارائه می دهد. استفاده از آن ساده است و رابط کاربری برای مبتدیان ساخته شده است. اگر قبلاً هرگز تحقیق کلمه کلیدی یا تجزیه و تحلیل ترافیک را انجام نداده اید، این ابزار آن را بسیار ساده می کند.

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:

☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4