انواع رپورتاژ خبری

دسته‌بندی نشده ۱۴۰۰/۱۰/۲۱

انواع رپورتاژ آگهی، که از آن با عنوان گزارش آگهی نیز یاد شده و در انگلیسی به آن advertorial گفته می شود، یکی از بهترین و مدرن ترین راه ها برای تبلیغات است. این شیوه که از گذشته تا به حال برای اهداف تبلیغاتی مختف مورد استفاده قرار می گیرد، تاثیرگذاری بسیار زیادی در مخاطبان برای جلب اعتمادشان دارد
رپورتاژ آگهی را می توان این طور تعریف کرد: رپورتاژ آگهی تبلیغی است که در قالب یک مقاله یا ویدیو یا تصویر منتشر شده است؛ به عبارت بهتر ریپورتاژ آگهی شکلی از محتوا است که ضمن داشتن مطالب ارزشمند و ارائه نکات آموزنده به مخاطبان، اهداف تبلیغاتی مشخصی را دنبال می کند؛ این مقالات با در بر داشتن نکات ارزشمند برای مخاطب، اعتماد او را جلب می کنند و در نهایت خواننده و مخاطب خود را متقاعد به استفاده از یک محصول یا کالای خاص می کنند.

این نوع از تبلیغات تاثیرگذاری بسیار بالایی دارند. مخصوصا اگر آن رپورتاژ به خوبی ساخته و پرداخته شود و درون مایه غنی تری داشته باشد. دلیل این تاثیرگذاری هم مشخص است؛ خود شما به عنوان یک مخاطب، به کدام مورد بیشتر اعتماد می کنید: تبلیغات یک شرکت یا برند یا مقاله ای با مطالب جالب و ارزنده و خواندنی؟
رپورتاژهای آگهی در قالب های مختلفی تولید شده و در کانال های گوناگونی توزیع می شوند؛ اما به طور کلی اغلب رپورتاژها ابتدا مطالب آموزنده ای را در خلال یک داستان و روایت جالب از یک برند روایت می کنند و در نهایت به معرفی خدمات و محصولات آن شرکت ختم می شوند. یک رپورتاژ آگهی که به خوبی ساخته و پرداخته شده باشد ارزش کمتری نسبت به مطالب اصلی و عادی یک سایت خبری یا یک مجله ندارد.

انواع رپورتاژ آگهی شامل چه مواردی می شود؟

رپورتاژ آگهی در نشریات، روزنامه ها و مجلات
رپورتاژ آگهی تصویری
رپورتاژ آگهی خبری ( وبسایت های خبری)

بانک مشتری یک بانک موفق و پر از اتفاق خوب
هدف بانک مشتری رونق شماست
منتظر شما هستیم.

مشاوره تلفنی حتی خارج از ساعات اداری:
☎۰۹۱۹۲۱۴۵۲۴۳
ثبت نام آنلاین جهت مشاوره و تماس با شما

کلمات کلیدی آگهی: بدون برچسب

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4