افزایش فروش در تلگرام

دسته‌بندی نشده ۱۳۹۸/۰۶/۲۰

شاید زمانی که تلگرام به سرعت در میان ایرانیان جای پای خود را باز می‌کرد، کسی تصور نمی‌کرد که تلگرام به عنوان پر‌طرفدارترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیان شناخته شود. بازاریابان، هم خیلی زود به این محبوبیت پی بردند. از همین رو صاحبان کسب و کار و بازاریابان هم برای فروش محصولات در تلگرام دست به کار شدند.

این موضوع که کانال ایجاد کنید یا گروه، دقیقاً بستگی به اهداف شما دارد. اگر می‌خواهید از تلگرام صرفاً برای فروش محصولات خود استفاده کنید، کانال برای شما گزینه مناسب‌تری است. اما چه محتوایی در کانال منتشر شود؟ اولین کاری که باید برای موضوع تولید محتوایمان انجام دهیم این است که تعریف درستی از تولید محتوا یا محتوایی که مردم به آن اهمیت دهند یعنی حرف شما برش داشته باشد . همراه با اهمیت محتوای شما، برای شما فروش داشته باشد.وظیفه کانال و محتوای آن فقط یک چیز است. فروش ایجاد کند و اگر این کار را نکند صرفا هدر دادن وقت و پول است.

خیلی ها تصور می کنند وظیفه تولید محتوا افزایش اعضای کانال و ماندگاری آن ها  است اما سوال اینجاست که خیلی خوب افراد زیادی وارد کانال شما شدند، محتوا را مصرف کردند بعدش چه اتفاقی می افتد؟ کانال را ترک می کنند. مگرنه؟احتمالا بله. پس باید چکار کنیم؟  باید انواع محتوا پادشاه را بشناسیم.

بانک مشتری از ابتدای تدوین محتوای  تا پایان کمپین افزایش فروش در تلگرام با شما همراه هست ۰۹۹۰۶۱۶۱۰۷۵

کلمات کلیدی آگهی: بدون برچسب

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

    تبلیغات ویژه

    • Ad 1
    • Ad 2
    • Ad 3
    • Ad 4